انواع فولاد از نظر سختی

انواع فولاد از نظر سختی

انواع فولاد از نظر سختی

تأمین کننده انواع مفتول های فنری ck که برای ساخت فنر و برای نورد مفتول که به صورت تسمه ای استفاده می شود به صورتی که هر چقدر کربن متریال ck بالاتر باشد برای فنر های با نیروی بالا بهتر می باشد و با کربن پایین تر برای نورد مفتول استاده می شود.

برای تیغه برف پاکن و آفتابگیر خودرو تامین انواع مسوار، انواع ck، انواع تسمه فولادی، انواع اینکنل برای حرارت 1100 درجه، انواع مونل، انواع mo40 برای مهره و پیچ به صورت شاخه و کلاف تقدیم مشتریان عزیز می شود.

فروش انواع متریال فولادی و آهن آلات فنری 1.7176 و 1.7225 و 1.8159 را اویل تمپر با سختی CHR 50 حالت پذیر برای انواع فنر های خودرویی استفاده می شود که سنگین فنر به عنوان یک تولید کننده فنر صنعتی از متریال اویل تمپر استفاده می کند. بعد از عملیات ساخت عملیات شات پلاس انجام می شود و مرحله بعدی عملیات حرارتی است و مرحله آخر رنگ و بسته بندی می باشد.

ساخت فنر خودرویی برای اولین بار در اصفهان توسط سنگین فنر انجام شده است و با تیراژ تقدیم همکاران و صنایع خودرویی می شود.

انواع فولاد از نظر سختی

فولاد هایی که سختی عمقی می گیرند و داخل روغن کوئنچ می شود و بعد از سختی اولیه به CHR 60 می رسد چقرمه می شود و فنریت پیدا می کند. مثل 1.8159 و 1.7176

فولاد سه مانته

این فولاد ها بعد از عملیات داخل آب کوینچ می شود و کاربرد استفاده برای انواع دنده و شافت استفاده می شود.

واردات انواع مفتول فنری و استیل که در کشور عزیزمان تامین آن مقدور نیست از جمله مفتول ریز 20% الی 2 میلی متر فولادی با کیفیت استاندارد های جهانی.

انواع استیل 302 و 304 و 316 فنری با کیفیت باورنکردنی تقدیم همکاران عزیز می گردد. انواع مفتول گالوانیزه وارداتی و ایرانی ضد زنگ برای جاهای مرطوب به کار می رود مثل رادیات خودرو.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.