ویژگی هایی که باید در انتخاب مواد فنر در نظر گرفت

ویژگی هایی که باید در انتخاب مواد فنر در نظر گرفت

زمانی که طراحی عالی داشته باشید،فرآیند تولید فنر صنعتی، به سرعت پیش می رود.درواقع این مرحله طراحی است که باعث تفاوت در عملکرد مکانیکی فنر می شود.هنگام تولید فنر ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از اندازه گیری فنر گرفته تا کاربردهایی که در آن قرار می گیرد و یکی از مهم ترین تصمیماتی که باید بگیرید، موادی است که برای ساخت فنرهای خود استفاده می کنید.مواد مختلف دارای ویژگی های متفاوتی هستند که به شدت بر عملکرد فنر تأثیر می گذارد، بنابراین آن را عاقلانه انتخاب کنید.در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مواد برای فنر خود در نظر بگیرید.

بهترین راهنما برای انتخاب مواد فنر، اطلاع از محیطی است که فنر در آنجا استفاده می‌شود.فضای اطراف فنر باید قبل از انتخاب مواد فنری در نظر گرفته شود.

انتخاب مواد فنر

درجه حرارت

آیا فنرهای شما گرما را تحمل می کنند؟اگر آنها در محیطی قرار می گیرند که دما بالاست، باید ماده ای را انتخاب کنید که با اعمال گرما به آن ضعیف نشود.فنرهای فولادی ضد زنگ می توانند در دماهای تا چند صد درجه فارنهایت به خوبی عمل کنند.اگر به ماده‌ای نیاز دارید که بتواند دمای بسیار بالا، تا 1600 درجه فارنهایت را تحمل کند، اینکونل همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

خوردگی

اگر فنرهای شما در معرض آب یا در محیط های خورنده قرار می گیرند، می خواهید ماده ای را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد.آلیاژهای نیکل و همچنین فنرهای فولادی ضد زنگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی،معروف هستند.

فشار

چه مقدار نیرو به فنرهای شما وارد خواهد شد؟اگر فنرهای شما نیاز به انحراف در مسافت طولانی دارند، به یک فلز چکش خوار نیاز دارید که بتواند در آن فاصله جابجا شود و همزمان استحکام خود را در حین انجام این کار حفظ کند.

مغناطیس

آیا مغناطیس در محیط اطراف فنر شما نقشی دارد؟اگر اینطور است، نمی خواهید فنر شما جذب شود و به سمت قسمت هایی از محصول شما کشیده شود.اگر از قطعات مغناطیسی استفاده می کنید، ماده ای می خواهید که کاملاً غیر مغناطیسی باشد.

رسانایی

آیا فنرهای شما در حین کار نیاز به عبور جریان دارند؟اگر چنین است، شما ماده ای می خواهید که به عنوان رسانای خوب الکتریسیته عمل کند.اگر نمی خواهید جریان از طریق فنرهای شما عبور کند، از مواد عایق استفاده کنید.

همانطور که به اطلاعات خود در مورد مواد مناسب برای ساخت فنر می افزایید، حتماً با یک متخصص صحبت کنید تا مشخص شود چه چیزی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

َرکت صنعتی سنگین فنر

به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید

انواع مختلف فنر موجود در بازار ممکن است فقط دستگاه های کوچکی باشند، اما می توانند تأثیر زیادی بر عملکرد صحیح تجهیزات شما داشته باشند.هنگام انتخاب مواد برای ساخت فنر باید عواملی مانند هزینه، در دسترس بودن، شکل‌پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و هدایت الکتریکی در نظر گرفته شوند.در نتیجه، برای به دست آوردن بهترین مواد باید تحقیقات دقیقی انجام شود.

کاربردهای بسیار مهمی از فنرها در زندگی مدرن ما وجود دارد، بنابراین بسیار مهم است که شما و کسب‌وکارتان فنر موردنیاز خود را از سازنده‌ای که قطعات شما را از مواد با کیفیت بالا می‌سازد، به دست آورید.

در شرکت صنعتی سنگین فنر ، ما تجربه زیادی در طراحی و ساخت فنرهای دقیق سفارشی برای مشتریان در طیف وسیعی از صنایع داریم.اگر به چیز خاصی نیاز دارید، هنگام سفارش خود، حتما به ما اطلاع دهید.کارشناسان ما تشخیص می دهند که استفاده از مواد با کیفیت بالا، بهترین راه برای ایجاد محصول نهایی کاملاً قابل اعتماد است.فنرهای با کیفیت ما نتیجه کارمندان با استعداد، ماشین آلات پیشرفته و مواد پایه با کیفیت بالا هستند.

برای کسب اطلاعات و یا جزئیات بیشتر در مورد کیفیت فنرهای ما، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.